Icoone Laser II®

Icoone Laser II® Warszawa Wola - nieinwazyjne usuwanie tkanki tłuszczowej i cellulitu. Urządzenie do modelowania sylwetki, które skutecznie wspiera walkę z cellulitem i obrzękami. Pomoże w pozbyciu się tłuszczu i ujędrnieniu skóry. Programy medyczne pozwolą działać przy zapaleniu mięśni, bliznach czy obrzękach limfatycznych.

Icoone Laser II®

PROMOCJA

SPRAWDŹ AKTUALNE ZNIŻKI

Sprawdź ofertę

Dla kogo przeznaczony jest Icoone II®?

Zabiegi Icoone II® skierowane są do wszystkich kobiet i mężczyzn, którzy pragną znaleźć szybkie, skuteczne i nieinwazyjne rozwiązanie wielu problemów terapeutycznych i estetycznych bez ryzyka wystąpienia skutków ubocznych. Niezależnie od rodzaju i kondycji skóry w menu Icoone II® znajdziemy programy medyczne i kosmetyczne, które optymalnie dostosują się do indywidualnych potrzeb pacjenta.!

Icoone® jest idealnym rozwiązaniem dla osób:

• z problemami naczyniowymi i obrzękami,
  • pragnących nadać swojej twarzy młody i zdrowy wygląd bez interwencji chirurga,
  • bezskutecznie walczących z głęboko zlokalizowanym tłuszczem, trudnym do likwidacji za pomocą diety i ćwiczeń fizycznych,
  • mających problem z luźną skórą,
  • walczących z nadwagą i cellulitem,
  • po liposukcji,
  • cierpiących na blizny pooperacyjne i pooparzeniowe, które z różnych względów nie kwalifikują się do zabiegów chirurgicznych,
  • cierpiących na zaparcia,• mających bóle mięśni, bóle pleców i karku spowodowane nieprawidłową postawą ciała,
  • przed i po zabiegach chirurgicznych,
  • kobiet po porodach,
  • uprawiających wyczynowo lub amatorsko sport,
  • które żyją intensywnie i oczekują masażu, który zregeneruje ich ciało i umysł.

Koszt zabiegu

od 330 zł

Czas

20 min - 60 min

Znieczulenie

Nie

Liczba zabiegów

zalecanych 10

Odstępy czasowe

ok. 3-4 dni

Obszar

Problematyczne strefy całego ciała

Najczęściej zadawane pytania

Zalecane jest wykonanie serii 10 zabiegów z częstotliwością około 3 zabiegów w tygodniu, taka częstotliwość oraz liczba zabiegów pozwoli uzyskać oczekiwane efekty. W celu ich podtrzymania proponujemy wykonywanie zabiegu w późniejszym czasie raz w tygodniu.

Zabieg Iconne składa się z programu bazowego, który trwa 20 minut i jest to drenaż całego ciała, następnie dobierana jest odpowiednia liczba fokusów, maksymalnie wynosząca 4, 1 fokus trwa 10 minut i jest to dokładne opracowanie wybranej przez Pacjenta partii ciała, np. brzucha. Maksymalny czas zabiegu to 60 minut (program bazowy+4 fokusy).

Redukcję obrzęków kończyn dolnych widać już po 1 zabiegu. Wymodelowanie sylwetki, redukcja obwodu ciała jest zauważalna po 5 zabiegach, jednak jest to uzależnione również od trybu życia jaki prowadzi Pacjent.

Bądź na bieżąco

Odwiedź nasze social media